NOPEUS JA VOIMA

 

24 VDC (28 VDC) - Virta maksimikuormalla: CF = 8A , G = 7A , H = 4,5A

Välityssuhde    C D E F G H
Voima (dyn. työntö ja veto) [N]       500     1750     2200    3100    4500    4500   
Voima (dyn. työntö ja veto) [N] 70  20   17 12   6

Max. kuormitus rajoitettu iskunpituudelle >400mm: 2000N

 

12VDC (14VDC)- Virta maksimikuormalla: CF =  16A , G =  14A , H =  9A 

Välityssuhde     D    E    F    G    H   
Voima (dyn. työntö ja veto) [N]   1400    1700    2400    4500    4500   
Nopeus maksimikuormalla [mm/s]         14 10 6 3 3,5

Max. kuormitus rajoitettu iskunpituudelle >400mm: 2000N

 

 

 

NOPEUS/VOIMA (24 VDC)

Nopeus voima e 50 24v

 

 

 

VOIMA/VIRTA (24 VDC)

Voima virta e50 24v

 

 

 

NOPEUS/VOIMA (12VDC)

Nopeus voimae 50 12v

 

 

 

VOIMA/VIRTA (12VDC)

Voima virtae 50 12v
Mitat e 50

 

     EL       Clevis takana       Hall anturi       UL/EN60.601       ankara ympäristö    Hätälasku   
/kiila
Välityssuhde : C, D, E, F       isku + 240*    -

+15

+15

+14

+23/+6

Välityssuhde : G, H isku + 255*

Aksiaalinen välys: +/- 0,5mm, yleinen pituustoleranssi +/- 1mm
* Iskun pituus >750mm: EL+100mm (tilauksesta)

 

 

KARAMOOTTOREIDEN PAINO:

 

Iskun pituus [mm]       50    100 150 200    250    300    350    400    500    700   
Paino (kg] 2,1    2,3    2,6    2,8 3,1 3,3 3,6 3,8 4,3 5,6

Todellinen paino voi vaihdella mallin ja valitun vaihtoehdon mukaan.

 

KYTKENTÄOSAT "MOOTTORIN PUOLI":

SILMUKKA

Saranasilmä1 e50

Alumiini

  • Koodi: A2M
  • Suurin staattinen kuormitus: 16800N


Polyamidi (PA)

  • Koodi: B2M
  • Suurin staattinen kuormitus: 4700N


Ruostumaton teräs (316)

  • Koodi: C2M
  • Suurin staattinen kuormitus: 16800N

 

 

 

LAAKEROITU SILMUKKA

Saranasilmukka1 e50

Alumiini

  • Koodi: E2M
  • Suurin staattinen kuormitus: 11000 N

 

 

 

HAARUKKA

Clevis1 e50

Alumiini

  • Koodi: F2M
  • Suurin staattinen kuormitus: 16800N


Polyamidi (PA)

  • Koodi: G2M
  • Suurin staattinen kuormitus: 4700N


Ruostumaton teräs (316)

  • Koodi: H2M
  • Suurin staattinen kuormitus: 16800N

 

 

 

 

 

LIITOSOSA "MÄNNÄNVARREN PUOLI":

SILMUKKA

Saranasilmä2 e50

Alumiini

  • Koodi: A2K
  • Suurin staattinen kuormitus: 16800N


Polyamidi (PA)

  • Koodi: B2K
  • Suurin staattinen kuormitus: 4700N


Ruostumaton teräs (316)

  • Koodi: C2K
  • Suurin staattinen kuormitus: 16800N

 

 

 

LAAKEROITU SILMUKKA

Saranasilmukka2 e50

Alumiini

  • Koodi: E2K
  • Suurin staattinen kuormitus: 11000N

 

 

 

HAARUKKA

Clevis2 e50

Alumiini

  • Koodi: F2K
  • Suurin staattinen kuormitus: 16800N


Polyamidi (PA)

  • Koodi: G2K
  • Suurin staattinen kuormitus: 4700N


Ruostumaton teräs (316)

  • Koodi: H2K
  • Suurin staattinen kuormitus: 16800N

 

 

SUOSITELTAVAT ASENNUSTAVAT:

  • Älä kiinnitä karamoottoria putkiin
  • Pidä molemmat kannattimet aina asennettuina saman suuntaisesti
  • Kiinnikkeiden tulee liikkua joustavasti

 

EASYE-LINE- KARAMOOTTOREIDEN KIINNITYKSEEN SUOSITTELEMME SEURAAVIA KIINNIKKEITÄ:

Eel900ba50 2ks

EEL900BA50-2KS

Männänvarren puoli
Max. kuorma: 4500N
Tilausnro: EEL900BA50-2KS

 
 
 
Eel900ba50 2ms

EEL900BA50-2MS

Moottorin puoli
Max. kuorma: 4500N
Tilausnro: EEL900BA50-2MS

 
 
 
Easye asennus

HUOMAA

  • Virransyöttö ilman ylivirtasuojaa voi aiheuttaa vakavia vaurioita karamoottorille mekaanisessa päätepysäytyksessä tai kun karamoottori ylikuormitetaan muulla tavalla
  • Säteittäiset voimat voivat vaikuttaa haitallisesti suorituskykyyn tai johtaa karamoottorin vaurioitumiseen
  • Pidä männän varsi puhtaana
  • Pidemmät kaapelipituudet voivat aiheuttaa jännitehäviön, mikä vaikuttaa karamoottorin suorituskykyyn
  • Lääketieteellisiin sovelluksiin (IEC60601-1, ANSI/AAMI/ES60601-1, CAN/CSA-C22.2 No60601-1):
    Käyttölämpötila +5 ºC - +48 ºC, suhteellinen kosteus 20 % - 70 % ilmanpaine = 1 atm.
    Liitä vain lääketieteellisesti hyväksyttyyn virtalähteeseen ja lähteen mukana toimitettujen ohjeiden mukaisesti
  • "Ankarissa ympäristöissä" toimivien karamoottoreiden pöly- ja vesitiiviys saattaa vaikuttaa niiden suorituskykyyn
  • Kaikki tekniset tiedot koskevat 25 ºC:n lämpötilaa – alhainen lämpötila saattaa vaikuttaa suorituskykyyn
  • Kuormituksesta ja sovelluksesta riippuen nimellinen ja todellinen iskunpituus voivat vaihdella
  • Vaihteen ja iskun yhdistelmä voi aiheuttaa rajoituksia "End limit FW" -käytössä käytettäessä S2-3-ohjainta

Ei vielä tunnuksia verkkokauppaan?

Kirjautuneena käyttäjänä käytössäsi on asiakaskohtainen hinnasto sekä löydät nopeasti tilaushistoriasi.

Tilaa tunnukset