Reklamaatiot ja palautukset
Mahdollisen reklamaation tai palautustarpeen tullessa, ota yhteys asiakaspalveluumme info@widni.fi, joka antaa palautusohjeet.
Palautettavien tuotteiden täytyy aina olla alkuperäisessä pakkauksessaan ja myyntikunnossa.
Yritysasiakkaat: Tilauksen mukaista ja virheetöntä tuotetta ei voi palauttaa ilman erillistä sopimusta myyjän kanssa. Palautuksen mukana on seurattava kopio myyjän lähetteestä. Myyjä on oikeutettu vähentämään käsittelykuluja 20 %, kuitenkin vähintään 60 Eur (alv 0%). Palautuksesta aiheutuvat rahti- tms. kulut maksaa aina ostaja. Palautusoikeus koskee vain tuotannossa olevia vakiotuotteitamme. Palautusoikeus ei koske tuotteita, joiden myyntiaika on rajoitettu tai joita emme normaalisti pidä varastossa. Postiennakko- tai jälkivaatimuslähetyksiä emme lunasta.
Henkilöasiakkaat: Palautusoikeus koskee vain varastossa olevia vakiotuotteita, jotka on tilattu verkkokaupasta. Mikäli tuotetta on muokattu tai erikoistuote on tilattu valmistajalta asiakkaan toiveesta, tilausta ei voi perua tai tuotetta palauttaa. Tilauksen peruutuksesta ja palautuksesta on tehtävä ilmoitus 14 päivän kuluessa toimituksesta osoitteeseen info@widni.fi, josta saa tarkemmat ohjeet palautukselle. Mikäli tavarat on luovutettu asiakkaalle, vastaa asiakas palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista, jotka ovat 75 Eur (alv. 25,5%). Nämä kustannukset pidätetään asiakkaalle palautettavasta kauppahinnasta.