NOPEUS JA VOIMA 

24VDC (max 28VDC) - Virta maksimikuormalla: 1,8A

Välityssuhde C D E F G H
Voima (dyn. työntö ja veto) [N] 120    400    600    900    1600    2200   
Nopeus maksimikuormalla [mm/s]      33 16 12 7,5 4 3

Max. kuormitus rajoitettu iskunpituudelle >400mm: 1000N

 

12VDC (max 14VDC) - Virta maksimikuormalla: 3,6A

Välityssuhde C    D    E    F    G    H   
Voima (dyn. työntö ja veto) [N]   400    600    900    1500    2000   
Nopeus maksimikuormalla [mm/s]         16 9 7,5 3,5 2,5

Max. kuormitus rajoitettu iskunpituudelle >400mm: 1000N

 

NOPEUS/VOIMA (24 VDC)

Nopeus voimae 35 24v

 

 

 

VOIMA/VIRTA (24 VDC)

Voima virtae35 24v

 

 

 

NOPEUS/VOIMA (12VDC)

Nopeus voimae 35 12v

 

 

 

VOIMA/VIRTA (12VDC)

Voima virtae 35 12v
Mitat e 35

 

  EL       Haarukka kiinnitys       Hall anturi       UL/EN60.601       ankara ympäristö   
Välityssuhde: C, D, E, F         Isku + 160*      
+10

+10
+10


+11

Välityssuhde: G, H Isku + 170*

* Iskun pituus > 400mm: EL+7mm, iskun pituus >700mm: EL +42mm
Aksiaalinen välys: +/- 0,5mm, yleinen pituustoleranssi +/- 1mm

 

 

KARAMOOTTOREIDEN PAINO:

Iskun pituus [mm]          50      100       150       200       250       300       350       400       500       750   
Paino (kg] 0,8 0,9 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,6 1,8 2,3

Todellinen paino voi vaihdella mallin ja valitun vaihtoehdon mukaan.

KYTKENTÄOSAT "MOOTTORIN PUOLI":

SILMUKKA

Saranasilmä1 e35

Alumiini

  • Koodi: A1M
  • Suurin staattinen kuormitus: 5400N


Polyamidi (PA)

  • Koodi: B1M
  • Suurin staattinen kuorma: 2000N


Ruostumaton teräs (316)

  • Koodi: C1M
  • Suurin staattinen kuormitus: 5400N

 

 

LAAKEROITU SILMUKKA 

Saranasilmukka1 e35

Alumiini

  • Koodi: E1M
  • Suurin staattinen kuormitus: 5400N

 

 

 

HAARUKKA

Clevis1 e35

Alumiini

  • Koodi: F1M
  • Suurin staattinen kuormitus: 5400N


Polyamidi (PA)

  • Koodi: G1M
  • Suurin staattinen kuorma: 2000N
  • *4,2mm


Ruostumaton teräs (316)

  • Koodi: H1M
  • Suurin staattinen kuormitus: 5400N

 

 

 

 

LIITOSOSA "MÄNNÄNVARREN PUOLI":

SILMUKKA

Saranasilmä2 e35

Alumiini

  • Koodi: A1K
  • Suurin staattinen kuormitus: 5400N


Polyamidi (PA)

  • Koodi: B1K
  • Suurin staattinen kuorma: 2000N


Ruostumaton teräs (316)

  • Koodi: C1K
  • Suurin staattinen kuormitus: 5400N

 

 

 

LAAKEROITU SILMUKKA

Saranasilmukka2 e35

Alumiini

  • Koodi: E1K
  • Suurin staattinen kuormitus: 5400N

 

 

 

HAARUKKA

Clevis2 e35

Alumiini

  • Koodi: F1K
  • Suurin staattinen kuormitus: 5400N


Polyamidi (PA)

  • Koodi: G1K
  • Suurin staattinen kuorma: 2000N
  • *4,2mm


Ruostumaton teräs (316)

  • Koodi: H1K
  • Suurin staattinen kuormitus: 540

 

 

SUOSITELTAVAT ASENNUSTAVAT

  • Älä kiinnitä karamoottoreita putkiin
  • Pidä molemmat kannattimet aina asennettuina saman suuntaisesti
  • Kiinnikkeiden tulee liikkua joustavasti

 

 

EASYE-LINE- KARAMOOTTOREIDEN KIINNITYKSEEN SUOSITTELEMME SEURAAVIA KIINNIKKEITÄ: 

Eel900ba35 2ks

EEL900BA35-2KS

Männänvarren puoli
Max. kuorma: 2200N
Tilausnro: EEL900BA35-2KS

 
 
Eel900ba35 2ms

EEL900BA35-2MS

Moottorin puoli
Max. kuorma: 2200N
Tilausnro: EEL900BA35-2MS

 
 
Easye asennus

HUOMAA

  • Virransyöttö ilman ylivirtasuojaa voi aiheuttaa vakavia vaurioita karamoottorille mekaanisessa päätepysäytyksessä tai kun karamoottori ylikuormitetaan muulla tavalla
  • Säteittäiset voimat voivat vaikuttaa haitallisesti suorituskykyyn tai johtaa karamoottorin vaurioitumiseen
  • Pidä männän varsi puhtaana
  • Pidemmät kaapelipituudet voivat aiheuttaa jännitehäviön, mikä vaikuttaa karamoottorin suorituskykyyn
  • Lääketieteellisiin sovelluksiin (IEC60601-1, ANSI/AAMI/ES60601-1, CAN/CSA-C22.2 No60601-1):
    Käyttölämpötila +5 ºC - +48 ºC, suhteellinen kosteus 20 % - 70 % ilmanpaine = 1 atm.
    Liitä vain lääketieteellisesti hyväksyttyyn virtalähteeseen ja lähteen mukana toimitettujen ohjeiden mukaisesti
  • "Ankarissa ympäristöissä" toimivien karamoottoreiden pöly- ja vesitiiviys saattaa vaikuttaa niiden suorituskykyyn
  • Kaikki tekniset tiedot koskevat 25 ºC:n lämpötilaa – alhainen lämpötila saattaa vaikuttaa suorituskykyyn
  • Kuormituksesta ja sovelluksesta riippuen nimellinen ja todellinen iskunpituus voivat vaihdella
  • Vaihteen ja iskun yhdistelmä voi aiheuttaa rajoituksia "End limit FW" -käytössä käytettäessä S2-3-ohjainta

Ei vielä tunnuksia verkkokauppaan?

Kirjautuneena käyttäjänä käytössäsi on asiakaskohtainen hinnasto sekä löydät nopeasti tilaushistoriasi.

Tilaa tunnukset