Ohjaimen integroinnin tuottamat edut:

  • Erittäin kompakti rakenne integroidusta ohjaimesta huolimatta
  • Helppo asennus ja huoltovapaa
  • Ohjelmisto helpottaa asennusta
  • Säädettävä iskunpituus
  • Sisäinen lämpösuoja
  • RS485-pohjainen MODBUS-RTU -järjestelmä
  • Säädettävä käynnistysramppi
  • Säädettävä pysäytysramppi
  • Plug & Play -ratkaisu iConnect-Boxilla
  • Suojausluokka IP66 (standard), IP68, IP69K, ATEX
  • Käyttölämpötila -20°C - +70°C

 

Integroidusta ohjauksesta on saatavilla kuusi versiota.
Kaikissa on yksi RS485-pohjainen MODBUS-RTU-järjestelmä:

  • SDB (SINGLE DIRECTION BASIC)
    Yksinkertainen säädin liikuttaa karamoottoria ylös ja alas. Yhdessä iConnect-Boxin kanssa siitä kehittyy plug and play -ratkaisu. Kytke vain virtalähde ja käytä.

  • SDH (SINGLE DIRECTION HALL)
    SDB-ohjaimeen verrattuna tämä ohjain lähettää myös Hall-signaalin

  • SDP (SINGLE DIRECTION POSITION)
    Tämä ohjain lähettää myös analogisen asentosignaalin (0V-5V tai 0V-10V)

  • SPP (SINGLE POSITION POSITION)
    Tällä säätimellä voidaan ohjata tiettyä asentoa analogisella jännitesignaalilla

  • SBS (SINGLE BUS STATUS)
    Tätä säädintä ohjataan kokonaan Modbus-RTU RS485:n kautta

  • MDO (MULTIPLE DIRECTION OVERRIDE)
    Tällä ohjaimella voidaan helposti käyttää jopa 8 aktuaattoria synkronisesti



OMINAISUUDET:

  • Isku: 50, 100, 150, 200, 250, 300, 350, 400, 500 ja 750 mm (muut pituudet pyydettäessä)
  • Materiaalit:
    Moottori ja karamoottorin putki ovat jauhemaalattua terästä tai ruostumatonta terästä.
    Männänvarsi on ruostumatonta terästä.
    Etu- ja takakannattimet ovat alumiinia tai ruostumatonta terästä.
  • Suojausluokka: IP66 (standardi), ankara ympäristö (IP68 ja IP69 mukaan)
  • Lämpötila:
    Käyttö: -20°C - +50°C
    Varastointi: -40°C - +70 °C
  • Kaapeli: Johdot: 2 x AWG16 + 6 x AWG 26, Ø = 6,8 mm, musta vaippa, Molex Mini-Fit Jr. 8 pin tai vastaava.
  • Max. staattinen kuorma/itselukittuva voima: 18.100N, riippuen työntösovelluksien iskunpituudesta
  • Toiminta-aika: 2 minuuttia käytössä, jota seuraa 18 minuutin lepo

 

NOPEUS JA VOIMA

24VDC (28VDC) - Virta maksimikuormalla: 11,5A 

Välityssuhde       D    E    F    G    H   
Voima (dyn. työntö ja veto) [N]       1900      4300       6600      8100      10 000     
Nopeus maksimikuormalla [mm/s]       26 12 8 6 5

Max. kuormitus rajoitettu iskunpituudelle > 400mm: 5000N

 

 NOPEUS/VOIMA

Nopeus voima e i60

 VOIMA/VIRTA

Voima virta e i60
Mitat i60

 

 EL Haarukka kiinnitys      UL/EN60.601       Ankara ympäristö       Hätälasku/kiila     
 Isku + 358*        +15 +25 +31/+10


*Jos isku >400mm: EL+25mm (ei Ankara ympäristö-versio)
Aksiaalinen välys: +/- 0,5mm, yleensä pituustoleranssi +/- 1mm

 

KARAMOOTTOREIDEN PAINO:

 Iskun pituus [mm]         50      100      150      200      250      300      350      400      500      700     
 Paino [kg] 4,1    4,4    4,7    5,0    5,3    5,6    5,9    6,2    6,8    7,6   


Todellinen paino voi vaihdella mallin ja valitun vaihtoehdon mukaan.

 

KYTKENTÄOSAT "MOOTTORIN PUOLI":
SILMUKKA

Saranasilmä1 e60 i

Alumiini
Koodi: A3M
Suurin staattinen kuormitus: 16800N

Ruostumaton teräs (316)
Koodi: C3M
Suurin staattinen kuormitus: 16800N

 

LIITOSOSA "MÄNNÄNVARREN PUOLI": 
SILMUKKA

Saranasilmä2 e60 i

Alumiini
Koodi: A3K
Suurin staattinen kuormitus: 16800N

Ruostumaton teräs (316)
Koodi: C3K
Suurin staattinen kuormitus: 16800N 

 

 

EASYE-LINE- KARAMOOTTOREIDEN KIINNITYKSEEN SUOSITTELEMME SEURAAVIA KIINNIKKEITÄ:

Eel900ba60 1ks

EEL900BA60-1KS

Männänvarren puoli
Max. kuorma: 5.000N
Tilausnro: EEL900BA60-1KS 
 
 
 
 
 
 
 
Eel900ba60 1ms

EEL900BA60-1MS

Moottorin puoli
Max. kuorma: 5.000N
Tilausnumero: EEL900BA60-1MS
 
 
 
 
 

SUOSITELTAVAT ASENNUSTAVAT:

  • Älä kiinnitä karamoottoreita putkiin
  • Pidä molemmat kannattimet aina asennettuina saman suuntaisesti
  • Kiinnikkeiden tulee liikkua joustavasti
  • Vältä aina säteittäisiä voimia

 

 

Easye asennus

 

HUOMAA

  • Älä koskaan altista karamoottoria vasaran iskulle asennuksen aikana tai muissa tilanteissa.
  • Jälkiasennetut holkit tulee painaa kannatinporauksiin. Ei vasaraa.
  • Virransyöttö ilman ylivirtasuojaa voi aiheuttaa vakavia vaurioita karamoottorille mekaanisessa päätepysäytyksessä tai kun karamoottori ylikuormitetaan muulla tavalla.
  • Pidä männän varsi puhtaana.
  • Pidemmät kaapelipituudet voivat aiheuttaa jännitehäviön, mikä vaikuttaa karamoottorin suorituskykyyn.
  • Karamoottorin toiminta riippuu ohjauslaatikon asetuksista.
  • Ankarissa ympäristöissä olevien aktuaattoreiden pöly- ja vesitiiviys voi vaikuttaa niiden suorituskykyyn.
  • Kaikki tekniset tiedot koskevat 25 ºC:n lämpötilaa – alhainen lämpötila saattaa vaikuttaa suorituskykyyn.
  • Kuormituksesta ja sovelluksesta riippuen nimellinen ja todellinen iskunpituus voivat vaihdella.

EasyE-I:n asennus sekä Integrated Controllerin ohjelmointi.

 

EASYE-I:N ASENNUS
Löydät vastaavan PDF-tiedoston täältä

 

 

INTEGRATED CONTROLLERIN OHJELMOINTI
Voit ladata ohjelmiston integroidun ohjauksen ohjelmointia varten täältä

Ei vielä tunnuksia verkkokauppaan?

Kirjautuneena käyttäjänä käytössäsi on asiakaskohtainen hinnasto sekä löydät nopeasti tilaushistoriasi.

Tilaa tunnukset